Beoordelingen van Poké & Zo Spijkenisse

Recente recensies

5.0
Charon Visser
14 juni 2026

Werd netjes gebeld dat het eten een kwartiertje later zou zijn, super netjes. Kunnen veel bedrijven nog een voorbeeld aan nemen! Heerlijke pokebowls.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Poké & Zo

Fijn om te lezen dat de bowls, ondanks dat ze wat te laat zijn geleverd, heerlijk gesmaakt hebben :) Graag tot snel bij Poké&ZO Spijkenisse!

M.
10 juni 2026

Bakken worden steeds kleiner.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

A.v.d.Poll
6 juni 2026

Het was weer fantastisch!

Diana
4 juni 2026

Heerlijke pokebowl zalm

Niels
23 mei 2026

Eten top! Normaal zou ik ook 5 sterren voor de beoordeling geven, maar omdat het 2 uur duurde dit keer krijgen ze van mij 1 ster minder. Achteraf begrijpelijk omdat ze dus zonder bezorgers zaten, maar dan zeg ik, informeer de mensen even. Ze maakte het wel weer goed met een kleinigheidje gratis in de tas. Al met al heerlijk gegeten.

Reactie van Poké & Zo

Beste Niels, bedankt voor uw feedback. Fijn om terug te lezen dat het eten goed gesmaakt heeft! Erg vervelend dat u zo lang op uw bestelling heeft moeten wachten, daarover had u inderdaad geïnformeerd moeten worden, excuses voor het ongemak! We koppelen dit terug naar ons team, zodat dit in het vervolg beter wordt opgepakt. Desondanks staan we graag snel (op tijd)weer voor u klaar! Vriendelijke groet, Team Poké&ZO Spijkenisse

Sophia
22 mei 2026

Eten was zoals altijd goed. Maar door problemen is de afhaaltijd niet gehaald en moesten wij ter plaatse nog 30 minuten wachten tot het klaar was

Reactie van Poké & Zo

Beste Sophia, goed om te horen dat Poké&ZO in de smaak is gevallen! Erg vervelend dat u ter plekke nog een halfuur heeft moeten wachten op uw bestelling, dat is niet de bedoeling. Hiervoor willen we graag een passende oplossing bieden, we gaan contact met u opnemen! Vriendelijke groet, Team Poké&ZO Spijkenisse

Petra Dijkxhoorn
17 mei 2026

Heerlijk eten weer en sneeuw geleverd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Petra Been
13 mei 2026

Het is altijd lekker en vers.

Dana
11 mei 2026
Lydia
11 mei 2026

Heerlijk zoals altijd! Super leuk dat er een kaartje voor Moederdag bij zat!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Poké & Zo

We hopen dat je een gezellige dag hebt gehad Lydia :) Graag tot snel bij Poké&ZO Spijkenisse!

A.J.M vd Poll
10 mei 2026

Zoals altijd, weer lekker en keurig verzorgd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gertie
7 mei 2026

Het was net zoals de eerste keer Heeeerlijk, bakje was veels te vlug leeg :)

Reactie van Poké & Zo

Wat leuk om te horen Gertie! We staan graag heel snel weer voor u klaar met een nieuwe lekkere poké bowl :) Groetjes, Team Poké&ZO Spijkenisse

Marco van Leenen
1 mei 2026

De sojasaus zat er niet bij ondanks dat het wel op de bestelling stond. Met het opmerkingen veld bij het bestellen is niets gedaan. Attentiepuntje. Maar het smaakte verder heerlijk.

Reactie van Poké & Zo

Beste Marco, bedankt voor uw review! Vervelend dat de sojasaus niet in uw bestelling is toegevoegd, excuses voor het ongemak. We zien echter in uw bestelling terug dat er geen opmerkingen zijn achtergelaten, wellicht dat deze niet goed zijn doorgekomen bij het achterlaten daarvan, vervelend! We staan graag snel weer voor u klaar en houden dan uiteraard graag rekening met eventuele aanpassingen :) Vriendelijke groet, Team Poké&ZO Spijkenisse

Dirk dullaart
30 april 2026

De bezorger was zeer vriendelijk en correct. Keurig op tijd . Het eten was heerlijk.

Daisy Morssinkhof
29 april 2026

Kwaliteit en bezorging was goed. Wat jammer was is dat bij mijn bestelling de wensen niet doorgekomen waren, dit heeft niks met de kwaliteit van het eten want die is prima.

Reactie van Poké & Zo

Beste Daisy, wat fijn om te horen dat de kwaliteit van Poké&ZO zo wordt gewaardeerd! Mocht u voor een volgende keer bepaalde wensen hebben waar rekening mee moet worden gehouden, kunt u dit altijd toevoegen aan de opmerkingen in uw bestelling, dan kan ons personeel in de keuken hier gehoor aan geven :) Graag tot snel bij Poké&ZO, groetjes van ons team uit Spijkenisse!

Leentje
28 april 2026

Duurde heel lang voordat het kwam. Maar was heel lekker

Reactie van Poké & Zo

Beste Leentje, wat jammer dat de bezorging is uitgelopen, excuses voor het ongemak! We werken er met ons team hard aan om de bezorgtijden zo kort mogelijk te houden. Desondanks hopen we snel weer op de stoep te mogen staan met een lekkere Poké&ZO maaltijd! Vriendelijke groet, Team Poké&ZO Spijkenisse

Helen
27 april 2026

Smaakte weer heerlijk! Mooi op tijd 👏

Anko Staas
25 april 2026

The bowl was prima en goed van smaak maar helaas ontbrak de avocado en dat is niet de eerste keer.

Reactie van Poké & Zo

Beste Anko, wat jammer dat de avocado niet in de bowl is verwerkt, excuses voor het ongemak! We zetten uw review door naar ons personeel in de keuken, zodat zij hier voortaan beter op zullen letten. We zien u desondanks graag snel terug bij Poké&ZO in Spijkenisse!

Mildred
15 april 2026

Smaakt altijd lekker en over de bezorging en de bezorgers niks op aan te merken. De bezirgers zijn altijd vriendelijk en beleefd.

Reactie van Poké & Zo

Fijn om te horen Mildred, bedankt voor de positieve review! Graag tot ziens bij Poké&ZO Spijkenisse :)

Mirjam van Diggele
5 april 2026

We hebben echt weer genoten en de bezorging was deze keer ruim optijd!

Reactie van Poké & Zo

Fijn om zo'n positieve review te krijgen Mirjam, dankjewel! Graag tot snel bij Poké&ZO Spijkenisse, groetjes van ons hele team :)

Stephanie
28 maart 2026

Heerlijke pokebowl. Bezorging duurde wel lang, maar het was wel zaterdagavond. Uiteindelijk was het wachten meer dan waard. Ik zal zeker nog een keer bestellen.

Reactie van Poké & Zo

Beste Stephanie, wat leuk om te horen dat Poké&ZO in de smaak is gevallen! Excuses wat betreft de bezorgtijd. We hadden het inderdaad erg druk en doen er met ons team alles aan om de bezorgtijden zo kort mogelijk te houden. Hopelijk kunnen we de volgende keer sneller op de stoep staan, graag tot dan ;) Groetjes, Team Poké&ZO Spijkenisse

Ramon van Riel
27 maart 2026

Was weer heerlijk !

Vera
18 maart 2026
Edwin
6 maart 2026

En weer was het erg goed! Dit keer een grote poke bowl genomen. Niet zomaar alleen extra veel rijst. Nee hoor van alles zat er extra veel in. Echt heerlijk gegeten!

Reactie van Poké & Zo

Leuke, positieve review om te krijgen Edwin! We staan graag snel weer klaar met meer lekkere bowls. Groetjes, Team Poké&ZO Spijkenisse

Gertie
5 maart 2026

Heerlijke pokebowl... netjes volgens afspraak bezorgd. Zeker voor herhaling vatbaar.

Ton
5 maart 2026

Uitstekend!

Mirjam
1 maart 2026

De pokebowls waren zoals altijd weer goed. Helaas voor de bezorging deze keer geen punten. We hebben 2 uur op de bestelling moeten wachten. Ik dacht ruim optijd besteld te hebben maar helaas moesten we uiteindelijk in 10 minuten ons eten naar binnen werken omdat we 10 minuten later een huis vol visite hadden. We hebben dus niet echt van de pokebowls kunnen genieten helaas.

Reactie van Poké & Zo

Beste Mirjam, wat vervelend dat de bezorgtijd zo is uitgelopen, excuses voor het ongemak! We gaan contact met u opnemen om te zoeken naar een passende oplossing. Vriendelijke groet, Team Poké&ZO Spijkenisse

Laura
25 februari 2026

Fijn dat jullie me belden om de dieetwensen helemaal helder te krijgen! Snelle bezorging en heerlijke bowls.

Reactie van Poké & Zo

Fijn om te horen dat de service en bowls van Poké&ZO in de smaak zijn gevallen! We staan graag snel weer voor u klaar met meer lekkers. Vriendelijke groet, Team Poké&ZO Spijkenisse

J Brouwers
22 februari 2026

Het is altijd weer heerlijk , en jullie zijn de beste van Spijkenisse

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Poké & Zo

Dat is een prachtig compliment Jose, hartstikke bedankt! Groetjes, Team Poké&ZO Spijkenisse

Cindy
20 februari 2026

Compliment dat ik gebeld werd dat het een paar minuten later bezorgd zou worden! Nog voor de bezorgtijd die ik had aangegeven.

Henny Troost
1 februari 2026

Was weer perfect, heerlijk vers!

A.J.M.v.d.Poll
1 februari 2026

Fantastisch!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tulay
28 januari 2026

Snelle bezorging en lekker eten. Zeker voor herhaling vatbaar

Reactie van Poké & Zo

Heel leuk om te horen Tulay, bedankt voor de review! Graag tot snel bij Poké&ZO Spijkenisse :)

Peggy
28 januari 2026

Heerlijk!

W.D.
25 januari 2026

Heerlijke bowls! En op afgesproken tijd klaar om afgehaald te worden

MJ
25 januari 2026

We genieten enorm van de pokebowls. Enige verbeterpunt: als jullie een mail sturen met kortingscode dat deze 1) welk werkt en 2) ook kan worden besteed ter plaatse (bijv. bij het laten zien van de mail met desbetreffende korting).

Reactie van Poké & Zo

Beste Manuela, bedankt voor uw feedback! Onze maandelijkse kortingscode is een aantal dagen geldig, het kan mogelijk zijn dat de kortingscode bij het invoeren op de website niet meer in gebruik was. Daarnaast zijn de codes ook hoofdletter gevoelig. Het is inderdaad niet mogelijk om de code aan de kassa te tonen, omdat mijn collega's deze niet eigenhandig bij een bestelling kunnen toevoegen. U kunt uw bestelling op www.pokenzo.nl plaatsen, de code invoeren en kiezen voor bezorging of afhalen. We hopen snel weer voor u klaar te mogen staan met onze lekkere bowls! Vriendelijke groet, Team Poké&ZO Spijkenisse

Carla van Heulen
17 januari 2026

Het eten is altijd naar wens en ze houden reken met de wensen die je bij de opmerkingen plaatst

Reactie van Poké & Zo

Een fijne review om te krijgen, bedankt Carla! Groetjes, Team Poké&ZO Spijkenisse

Ramona Borgia
14 januari 2026

Heerlijk en Vers

Mirjam van Diggele
12 januari 2026

Het was echt weer heerlijk! Wat een kwaliteit. We hebben genoten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Poké & Zo

Heel leuk om te horen Mirjam! Graag tot snel bij Poké&ZO Spijkenisse :)

John Fengler
9 januari 2026
Caroline
9 januari 2026
Hanna
7 januari 2026

Fresh and very tasty, thank you :)

Bob
23 december 2025

Smaakvol en vers

Tanja
23 december 2025

Snel en netjes bezorgd. Heerlijke pokebowl gegeten. Mijn complimenten

Reactie van Poké & Zo

Leuk om te horen Tanja, bedankt voor de review! Graag tot snel bij Poké&ZO Spijkenisse!

Jeroen
20 december 2025

Het was weer goed en heerlijk

Mildred Awad
19 december 2025

Eten is super lekker. We hebben anderhalf uur gewacht op bezorging!!!

Reactie van Poké & Zo

Beste Mildred, jammer dat de bezorgtijd zo is uitgelopen, dat is niet de bedoeling. Excuses voor het ongemak! We nemen contact met u op om te zoeken naar een passende oplossing. Vriendelijke groet, Team Poké&ZO Spijkenisse

Suzanne De Ruiter
18 december 2025

Om 5 uur besteld om rond 6 uur te bezorgen. Kwam goed een uur later pas met het eten (dus na 7 uur), waardoor de kip al helemaal koud was. Zeer slecht en als ik hier überhaupt nog een keer bestel dan halen we het zelf wel op. In dit geval gaat de vlieger "sorry het was druk", echt niet meer op!

Reactie van Poké & Zo

Beste Suzanne, wat naar om te lezen dat de bezorging is uitgelopen en dat de kip daardoor koud is geworden, onze excuses voor het ongemak! We gaan contact met u opnemen. Vriendelijke groet, Team Poké&ZO Spijkenisse

ton van der wal
17 december 2025

zoals altijd, goed van smaak en op tijd, ga zo door

DR
6 december 2025
wilco
30 november 2025

heerlijk pokebowl. goed gevuld en lekker van smaak.

Reactie van Poké & Zo

Bedankt voor de positieve review Wilco, graag tot snel! Groetjes, Team Poké&ZO Spijkenisse

EC
21 november 2025

De aller lekkerste bowls die ik ooit heb gegeten! Bedankt weer!

Reactie van Poké & Zo

Super leuk om te horen, bedankt voor de mooie review! Graag tot snel bij Poké&ZO Spijkenisse :)

Irma
20 november 2025
Ton
18 november 2025
Isabel Scholten
14 november 2025
Heeeeeerlijk
14 november 2025
Jeroen
10 november 2025

De bestelling was wat vertraagd, maar er werd netjes gebeld om dit te melden en we kregen er ook nog een super lekker koekje bij, goed geregeld!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Poké & Zo

Beste Jeroen, bedankt voor uw review. Vervelend dat de bestelling wat te laat werd bezorgd, maar fijn dat we het zo hebben kunnen oplossen! Graag tot snel bij Poké&ZO Spijkenisse!

A.J.M.v.d.Poll
9 november 2025

Jammer vd bestelling hiervoor, nu was t weer als vanouds fantastisch!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Poké & Zo

Heel fijn om te horen, bedankt voor het achterlaten van de review! Graag tot snel! Vriendelijke groet, Team Poké&ZO Spijkenisse

Herman
9 november 2025

Een heerlijke poke bowl wat voor het normale formaat meer dan genoeg is. Ook was de service perfect omdat eigenlijk niet geleverd werd bij ons bedrijf!

Reactie van Poké & Zo

Beste Herman, wat fijn om te horen dat Poké&ZO in de smaak valt! We staan graag snel weer voor u klaar met meer lekkers. Vriendelijke groet, Team Poké&ZO Spijkenisse

Linda
3 november 2025

Heerlijk gegeten, prima en binnen de aangegeven tijd geleverd. Op naar een volgende x!

Jo
1 november 2025

Besteld op redelijk druk tijdstip, 17:30 op zaterdag maar uur later werd het al netjes in Zuidland bezorgd. De Poke Bowls smaakten zeer goed, absoluut voor herhaling vatbaar

Reactie van Poké & Zo

Heel fijn om te horen Jo, we staan graag snel weer klaar voor u met meer lekkers! Vriendelijke groet, Team Poké&ZO Spijkenisse

Ontevreden klant!
28 oktober 2025

Ik bestelde 2 poke bowls om 17:30 toen er om 18:30 nog steeds niks was bezorgd heb ik gebeld met poke & zo de jongeman aan de telefoon zei dat de bezorger er bijna was.een half uur later was er nog steeds niemand dus ik belde ze weer.toen zei de jongeman oh dat is raar ik ga de bezorger wel even bellen.volgens hem was hij er weer bijna.na bijna 2 uur verder kreeg ik eindelijk de poke bowls geen excuses niks niet!de poke bowls zelf vielen ook vies tegen niet wat we gewend zijn van poke & zo.de rijst was niet zacht en er zat heel weinig vulling in de pokebowl en het was duidelijk te proeven dat hij 2 uur onderweg was geweest.ik bestel hier niet meer!

Reactie van Poké & Zo

Beste Bianca, wat ontzettend jammer om te lezen dat er fouten zijn gemaakt bij de bezorging en bij de inhoud van de poké bowls, onze excuses voor het ongemak! We zullen contact met u opnemen om een passende oplossing te zoeken. Vriendelijke groet, Team Poké&ZO Spijkenisse

Daphne
27 oktober 2025

Voor de 1e keer besteld en het was top! Veel groente/fruit. Pittig maar niet te, en de tonijn was heerlijk. Gaan we zeker vaker doen.

Reactie van Poké & Zo

Heel leuk om te horen Daphne, we staan graag snel weer voor je klaar met meer lekkers! Groetjes, Team Poké&ZO Spijkenisse

Siu
24 oktober 2025
Marcel
23 oktober 2025

De poke bowl was wederom heerlijk, vooral de garnalen.

Leontien
19 oktober 2025

Eten was goed. Bezorging echter niet. Uiteindelijk zelf gaan halen, omdat ik na een uur gebeld werd dat jullie geen idee hadden hoe lang het ging duren voor de bezorging kon gaan plaatsvinden.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Poké & Zo

Beste Leontien, wat jammer om te horen dat we de bezorgservice niet konden waarmaken. Onze excuses voor het ongemak! We zullen contact met u opnemen om u een passende oplossing te bieden. Vriendelijke groet, Team Poké&ZO Spijkenisse

Bon
19 oktober 2025

Super lekker altijd. Nooit eentonig en alle gerechten hebben weer een andere smaak, heerlijk!

Reactie van Poké & Zo

Heel leuk zo'n positieve review Bon, dankjewel! Groetjes, Team Poké&ZO Spijkenisse

Ton
17 oktober 2025
Vera
12 oktober 2025

Top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Fenne
10 oktober 2025

Bestellen bij poke &zo stelt nooit teleur, het is altijd lekker. Vandaag een vrolijke bezorger aan de deur, dus complimenten.

Reactie van Poké & Zo

Fijne complimenten Fenne, dankjewel voor je review! Graag tot snel :) Groetjes, Team Poké&ZO Spijkenisse

KG
5 oktober 2025
Linda
1 oktober 2025

Heerlijk eten, bezorger belde netjes ivm mijn straat en was ook vriendelijk!

Reactie van Poké & Zo

Fijn om te lezen Linda! Bedankt voor het achterlaten van een review :) We staan graag snel weer voor u klaar met meer lekkers! Vriendelijke groet, Team Poké&ZO Spijkenisse

Dullaart
30 september 2025

Heerlijk gegeten

Nikita
29 september 2025

Eerste keer besteld, het was heerlijk! Ga hier zeker vaker bestellen. Geweldige gezellige mensen werken er ook! Zeker een aanrader

Reactie van Poké & Zo

Heel leuk om te horen Nikita, dankjewel voor de leuke review! Graag tot snel bij Poké&ZO Spijkenisse!

A.J.M.v.d.Poll
28 september 2025

Het was weer lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Heere
28 september 2025

Heerlijk en bezorgd volgens afspraak!

Helen Slappendel
27 september 2025

Smaakte weer heerlijk! Mooi op tijd bezorgd.

NJOYoga
27 september 2025
Marcel
23 september 2025

Wederom heerlijk genoten en voor de tempura garnalen.

Karin
22 september 2025

De poke bowl was zalig. Heerlijke vis, super vers.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dominique
21 september 2025

Bezorging niks op aan te merken. Mijn vriend hadden allebei bij onze eigen pokebowl aangegeven dat we een paar ingrediënten niet erop wilden hebben, toch zaten die er op. Dat vonden wij een beetje slordig. Voorderest heerlijke pokebowl

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Poké & Zo

Beste Dominique, fijn om te horen dat jullie bowls goed hebben gesmaakt! Het is niet de bedoeling dat jullie aanpassingen niet zijn verwerkt in de gerechten. Onze excuses voor het ongemak! We sturen uw feedback door naar ons personeel, zodat zij hier in het vervolg meer aandacht aan zullen besteden. We staan graag snel weer voor u klaar! Vriendelijke groet, Team Poké&ZO Spijkenisse

Henny Troost
20 september 2025

Perfecte service en kwaliteit!

Reactie van Poké & Zo

Heel fijn om te horen Henny! Graag tot ziens bij Poké&ZO Spijkenisse!

Lynette
20 september 2025

Heerlijk

Dullaart
20 september 2025

Het was in één woord weer heerlijk . Bedankt

Marielle
14 september 2025

Heerlijke Poke bowl... supersnel geleverd.

Marcel
14 september 2025

Heerlijk zoals altijd. De garnalen waren perfect.

Reactie van Poké & Zo

Heel goed om te horen Marcel! Graag tot snel bij Poké&ZO! Groetjes, Team Poké&ZO Spijkenisse

Gwendoline
9 september 2025

Het eten is goed. Jammer dat de prijzen zo hoog zijn waardoor je sneller voor wat anders zal kiezen

Reactie van Poké & Zo

Beste Gwendoline, bedankt voor uw review. Goed om te horen dat onze gerechten in de smaak vallen! We zijn wellicht niet het goedkoopste restaurant dat poké bowls verkoopt, maar kunnen hierdoor wel de beste producten aanschaffen en de kwaliteit waarborgen! We hopen snel weer voor u klaar te mogen staan :) Vriendelijke groet, Team Poké&ZO Spijkenisse

Claudia
8 september 2025

Was lekker maar vond dat er deze keer wel heel weinig kip op zat.

Reactie van Poké & Zo

Beste Claudia, bedankt voor uw review! We sturen uw feedback door naar ons personeel in de keuken zodat zij hier in het vervolg beter op zullen letten. Hopelijk mogen we snel weer voor u klaarstaan met een goed gevulde poké bowl :) Vriendelijke groet, Team Poké&ZO Spijkenisse

Henny Troost
6 september 2025

Poke bowls zalm en mixed fish bested, was oke maar ben toch beter gewend van jullie

Reactie van Poké & Zo

Beste Henny, bedankt voor uw feedback! Deze sturen we door naar ons personeel in de keuken, zodat zij hiermee aan de slag kunnen. Vriendelijke groet, Team Poké&ZO Spijkenisse

Kayleigh
3 september 2025

2e keer besteld en wederom super. Veel smaak en grote porties. Prijs kwaliteits verhouding is prima en snelle bezorging.

Reactie van Poké & Zo

Heel fijn om deze positieve review te lezen, dankjewel Kayleigh! Groetjes, Team Poké&ZO Spijkenisse

Lynette
1 september 2025

Hier regelmatig besteld, normaal ook altijd goed. Helaas mijn halve poke bowl gisteren weggegooid, omdat hij zuur smaakte. Ook los de groente geproefd, maar ook de mais en edame bonen smaakte zurig. De kip was wel lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Poké & Zo

Beste Lynette, bedankt voor uw review. Het is niet de bedoeling dat uw bowl zurig smaakt, excuses voor het ongemak! We gaan contact met u opnemen om te zoeken naar een passende oplossing. Vriendelijke groet, Team Poké&ZO Spijkenisse

M.A Vrolijk-Kannegieter
1 september 2025

Erg lekker

Heere
23 augustus 2025

Lekker en snel!

Bianca
13 augustus 2025

Weer genoten van een heerlijke bowl. Wel jammer dat de extra bestelde nori snacks niet aan de bowl waren toegevoegd.

Reactie van Poké & Zo

Beste Bianca, wat goed om te horen dat de bowl gesmaakt heeft! Excuses dat de extra nori niet zijn toegevoegd, dat is niet de bedoeling. We gaan contact met u opnemen zodat we dit kunnen rechtzetten. Vriendelijke groet, Team Poké&ZO Spijkenisse

Iris reijerkerk
13 augustus 2025

Deze keer meer als een half uur later. Ben ik niet van ze gewend. Maar hij smaakte weer top..

Reactie van Poké & Zo

Beste Iris, fijn dat uw maaltijd goed gesmaakt heeft! Vervelend dat de bezorgtijd is uitgelopen, onze excuses voor het ongemak! We gaan aan de slag met uw feedback om een soortgelijke situatie in het vervolg te kunnen voorkomen. Vriendelijke groet, Team Poké&ZO Spijkenisse

N.
4 augustus 2025

was hier heerlijk!

Mars
1 augustus 2025

Wederom heerlijke poke bowl.

Lydia
29 juli 2025

Deze keer leken de poke bowls een vrij wilde rit achter de rug te hebben. De groente was ook vrij warm geworden.

Reactie van Poké & Zo

Beste Lydia, bedankt voor uw review. We gaan contact opnemen met onze bezorgers om uw feedback door te geven, zodat ze hier in de toekomst beter rekening mee kunnen houden. Desondanks hopen we u snel terug te zien bij Poké&ZO! Vriendelijke groet, Team Poké&ZO Spijkenisse

Miranda Marinussen
28 juli 2025

Heerlijk zoals altijd! Deze keer alleen onze bestelling niet goed ontvangen. Namelijk 2x poké bowls salmon ontvangen ipv 1x salmon en 1x chrispy chicken .

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Poké & Zo

Beste Miranda, uiteraard niet de bedoeling dat u een andere poké bowl ontvangt dan dat u besteld heeft, maar goed om te horen dat ze beiden toch gesmaakt hebben! We geven uw feedback door aan de keuken, zodat we een soortgelijke fout in de toekomst kunnen voorkomen. Vriendelijke groet, Team Poké&ZO Spijkenisse

Helen Slappendel
26 juli 2025

En weer genoten van de smakelijke Pokebowl's! Absoluut een aanrader.

Ton
18 juli 2025